Tonometria

Ciśnienie w oku bada się kontrolnie u osób po 40 roku życia, u dalekowidzów, kiedy gałki oczne są małe i mają predyspozycję do pojawienia się jaskry.

Tonometrię wykonuje się również w przypadku bólu głowy, bólu okolicy oczodołu lub oka. Prawidłowe ciśnienie nie powinno przekraczać 22mmHg, ale istnieje duża indywidualna tolerancja podwyższonego ciśnienia wewnątrzgałkowego.

Analizator Biomechaniki Rogówki ORA – mierzy własności biomechaniczne rogówki oraz rogówkowo skompensowane ciśnienia wewnątrzgałkowe

W celu zapewnienia naszym pacjentom maksimum bezpieczeństwa i najlepszych możliwych wyników pooperacyjnych przeprowadzamy dodatkowe badania przy pomocy Analizatora Biomechaniki Rogówki ORA (Ocular Respose Analyzer) wg wskazań Dr Stevena Stetsona.

Dr Stetson to niezależny chirurg refrakcyjny, który pracował jako dyrektor medyczny w Centrum Laserowej Korekcji wzroku Akademii Sił Powietrznych Stanów Zjednoczonych. Steven Stetson wykonywał zabiegi laserowej korekcji wzroku dla najlepszych amerykańskich pilotów i wysokich rangą generałów sił powietrznych. Jego doskonałe wyniki zostały opublikowane w EyeWorld Magazine w kwietniu 2003 – 97% pacjentów z ostrością widzenia 20/20 i 100% pacjentów z ostrością 20/25. Doświadczenie Doktora to ponad 30000 zabiegów, które zapewniło doskonały wzrok wielu pilotom.

Dzisiaj bazując na jego pracy przynosimy tą doskonałość do naszego miasta, aby służyła dla Państwa. Ocular Response Analyzer mierzy własności biomechaniczne rogówki (histerezę rogówki) oraz rogówkowo skompensowane ciśnienia wewnątrzgałkowe. Urządzenie to pozwala na:

• dokładniejsze i szybsze wykrywanie stożka rogówki
  • dokładniejszą analizę kandydatów do chirurgii refrakcyjnej
  • dokładniejszy pomiar ciśnienia wewnątrzgałkowego
  • pomiar dodatkowych czynników ryzyka rozwoju jaskry